14 maj 2012

Hemma från skolan idag, mår inte särskillt bra och har inte gjort det tidigare i helgen heller, så var hemma hela dagen igår också. Men måste fixa lite läxor, städa + tvätta håret och fixa mig idag eftersom att jag, ikväll, ska på en träff för alla vi som ska på språkresa till Malta. Det är 1 månad kvar nu nästan. Hur sjukt är inte det!? Tror det kommer bli hur kul som helst även om både jag och Karro är lite oroliga för pluggandet där nere. Vi kanske kommer i olika grupper där osvosv, men det är sånt man får ta! Nu tror jag att jag ska ta och bädda om min säng, och sedan duscha. Går och väntar tills de andra slutat skolan så att jag kan prata med någon i telefon, haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback