H&M

Ingen kan väl undgått sommarmodet med mycket färg och mönster. Tänkte ta upp H&Ms kollektion, ni vet den med massa färgstarka tunikor osv. När jag först såg dom på bild vart jag väldigt förvånad eftersom det var så olikit h&m. Så när jag gick dit för att prova så satt allt som sopsäckar. Var ju ingen passform på dom alls. Men mer var det med med det, lite synd eftersom jag gillade mönstrena och färgerna. Nu tittade jag på deras hemsida och såg att kollektionen fashion against aids hade ett par sjukt snygga jeansshorts, i lite liknande mönster/ färg i fickorna som såg supersnygga ut. Kanske ska gå dit imorgon när jag ändå är i stan och prova dom och se hur dom sitter på? De andra, orangea, provade jag förut och som jag skrev innan såg de ut som en sopsäck på. I alla fall på mig. Inte konstigt med tanke på priset :) 

Update som kanske bara gäller mig som nu är efter med allt. Dom är slut fick jag höra av någon läsare (OMG JAG HAR EN LÄSARE). Så mer var det inte med det och det, var till och med lite tur eftersom jag ska ha ett par svarta istället.

Kommentarer
Postat av: Emma

Dom är slut

2012-05-14 @ 17:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback