sjuk

Har åkt på värsta förkylningen, inte särskilt kul när planerna för idag var att träffa Lisa och åka in till stan. Men var tvungen att avboka, vill inte bli så sjuk att jag missar fotbollscupen nu på onsdag. Men känner ändå att jag måste komma iväg på mellandagsrean snart, det kliar i fingrarna efter att få gå och pilla på massa underbara kläder och skor. I teneriffa så kände jag, konstigt nog, inte för att shoppa. Ville bara vara där och sola och bada liksom. Men nu längtar jag som jag aldrig gjort förut, så dags att bli frisk eller vad säger ni? 

Bilder från julafton

Kommentarer
Postat av: Eda

besök gärna min blogg & kommentera Tack så mycke <3

2012-01-20 @ 09:03:49
URL: http://baraedas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback