hej

Haloj i stugan! Är fett pigg vilket är lite ovanligt ertersom jag vaknade 5 idag... Vi ska snart åka, men jag passar på att blogga lite. Har packat alla mina grejer, och sitter i mjukisdress som jag ska åka i. Kommer nog sova ganska mycket i bilen, det tar ca 4 timmar att åka. Känns lite konstigt att inte gå till skolan på en fredag, lite synd eftersom jag hade sett fram emot idag.. Aja! Har inte provat mina kläder, bara packat dom så dom måste verkligen sitta bra! Vet inte vad jag ska skriva och tänker inte sitta i 10 minuter och försöka klura ut ett bra sätt att avsluta, så jag sätter helt enkelt bara punkt här . Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej vad ska du hitta på i helgen?:)

Just nu har du chans att vinna en helt valfri klocka ur runns.se's sortiment bland damur!

för att anmäla dig eller kika mer, klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-ett-dam-armbandsur.html#comment

2011-05-20 @ 12:40:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna <33

fin tjej den dära carro asså! <3

2011-05-20 @ 15:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback