Frågor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: glad fast trött.
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Aldrig att jag sätter i mig typ lever eller nåt sånt.
Kläder just nu: Tights, grått linne, röd topp.
Musik just nu: What if- cookies and beans.
Vad sa du senast: åh, fan. Svårt, puss tror jag, haha ;)
Om du var tvungen att leva i ett annat århundrade, vilken skulle du välja då: åh, slutet av 1700-talet eller början av 1800..
Sommarplaner: Sportcamp, Utomlads, sola och bada och vara allmänt lycklig.
Fisk eller badkruka: Fisk egetnligen, men är rädd för att jag är på väg mot badkruka...
Saft eller alkohol: Haha, beror på.
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: SOLIGT!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Helikopter, telefon och Internet.
Spelar du nåt instrument: ja...
Morgon- eller nattmänniska: är en riktig nattuggla.
Sparare eller slösare: mitt emellan
Bästa film: Hatar den frågan, orkar inte svara, haha ;)
Tror på liv på andra planeter: någonstanns ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: såklart jag gör..
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: ja, det har jag.
Tror du på mirakel: Ja, eller drömmer.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om men verkligen vill.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast ibland kan mitt humör svänga om rejält och då vet man inte vad..
Ser du på kärleken som ett misstag: Gud nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 - 3
Bio eller promenad: Det beror på vem man är med, men om man är ensam så promenad.
Är du kittlig: Absolut inte! ;)
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? Kräftan
Rädd för insekter? Kan man sägaa... :S
Äckligaste insekten: spindlar typ. Det finns massor.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna transformera mig
Vad vill du jobba som? Har massa planer för mig själv...
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? hamburgare...
Skriver du dagbok? Räknas en privat blogg?
Tror du du någonsin kommer tatuera eller pierca dig? ja det kommer jag nog.
Stökigt eller välstädat? Klart man föredrar städat, men ibland går det inte att hålla ordning... ;)
Gungar du på stolen? nope.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej, är höjdrädd, fast jag skulle vilja testa men vet att jag aldrig kommer våga...
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Ja, typ.
Saltar du på maten? Ibland, men inte så ofta.
Gillar du att sjunga? Älskar!
Anser du att du är stark? Jag är till och med starkare ä
Brukar du sola? Ja, men inte nu på ett bra tag
Vad gör du om du får hicka? sväljer tre gånger medan jag håller andan
Röker du? NEJ
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? te är underbart gott. kaffe funakr det med, men kan inte sova sen isf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback