Skärholmen med Karolina

Karolina ringde just och vi kom överens om att åka in till skäris, handla lite julklappar och bara catcha upp lite vad som har hänt sen sist och så. Mysigt värre, men kan inte stanna så länge eftersom det är sista träningen innan jullov. Oj, kommer nog inte träna alls under lovet, blir oerhört lat under vinterhalvåret tyvärr. Men ska göra mig i ordning lite nu!


Hade förövrigt på mig den här söta toppen och lockigt hår idag! Kände mig väldigt uppklädd, men vad gör det?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vill du vinna ''kvällens länk'' i min blogg. Det är enkelt, Kommentera bara jag är med! Lycka till:)

2011-12-20 @ 16:56:14
URL: http://loodens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback