Shopaholic

Tjatja! Har precis kommit hem från skärholmen med mamsen. Har inte shoppat såhär mycket på ett bra tag nu och det känns bra att känna att man hittat allt man var ute efter. Ska visa bild och skriva vart sakerna kommer ifrån också så ta det bara lungt :) Haha, har ätit en cornybig för första gången i mitt liv också, hade en lös 10a och var så hungig att jag bara var tvungen att gå till en automat och köpa något, och det mest "matiga" jag hittade var en cornybig (och nej jag tog ingen cheesburgare för att jag har börjat bli allergisk mot lukten på donken..) Juste, Lisa smsade och ställde in kvällens planer, tyypiskt, så jag är bara hemma ikväll. Men det passade ändå ganska bra eftersom jag måste packa inför helgen, vill verkligen inte åka, men that´s life i guess.





Jeans- båda från gina tricot
Tröja- Joy
Anteckningsblock- Åhlens
Hörlurar- Teknikmagasinet
Väska- Accent

Sen köpte jag även en present till en vän, men den kan jag ju inte visa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback