Måndag 29/8-11

Hallå! Har inte kunat blogga tidigare idag, eftersom mitt internet inte har funkat på den bärbara. Det gör det visserligen inte nu heller, men jag sitter vid den fasta! Hur som helst var gårdagen grym, jag och Lisa åkte inte in till stan och fikade utan köpte kaffe på preem (haha, bra ersättning) och träffade sedan några booys i skolan. Även om jag inte var på bästa humöret blev det bra och ja, jag hade roligt!


Om idag då.. Inget intressant sådär, men jag sov otroligt dåligt. Hade ont i hjärtat/lungorna och vaknade 2 och låg uppe i en timme. Jag började nästan gråta, för jag kunde varken andas eller svälja. Till slut somnade jag i alla fall men när jag vaknade hade jag fortfrande ont, som tur var hade det lagt sig lite. Men nu under skoldagen, som förövrigt var helt okej, har det nästan gått över helt! 

Okej, eftersom jag sitter vid den fasta datorn som egentligen inte är min så har jag inga bilder, och det går tydligen inte att ladda över, så om inte mitt internet kommer igång igen så blir det ingen outfit idag, tyvärr, men jag ska jobba på det, men först: Årets första läxa... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback