Galet!

Åh herre min gud, måste berätta om gårdagen!! Helt grymt var det, vi trängde oss fram bland tusentals folk och fick till slut en någorlunda bra plats i mitten av allting. Och vilka blickar vi fick när vi skrek. Vi skrek som jag vet inte vad, min röst är död idag.. Stackars små barn som fick stå ut med det, men ärligt talat bryr jag mig inte ett skit, eftersom dom satte sig på sina föräldrars axlar så att man inte såg något alls. Om jag blev irriterad! Men hur som helst så åkte vi jetline och popexpressen yttligare lite till och skrek ännu lite mer, min hals gör så jävla ont idag! Haha, men det var det värt! Men det bästa var när han stod där och snyggade sig på scenen och sen tog av sig jackan och alla bara skrek. Helt galet! Fotade inget igår, tyvärr... :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback