Planer!

Ska gå och göra no-läxan. Har fräschat upp mig nu, skönt.

Fredagens planer är kanske fest, men om inte så ska några kolla på film hemma hos Arvid. Och troligtvis sova över. Får ju inte ha några som sover hos mig, efter en grej som hände. Men det går vi inte in på nu.

Okej, nu är det kris. Har no-prov på fredag. Och jag har ingen aning om vad man ska plugga. Men ska kunna allt som finns känns det som. Hoppas verkligen att provet går bra. Så nu måste jag bara plugga. Kul kväll. 

Hann inte se klart på filmen, efter pluggandet kanske det blir ännu mer film. Hoppas att jag hinner bara!
Puss!

Ni får inga bilder eftersom jag är på andra datorn, och fortfarande inte kommer in på Internet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback