1 advent!

Idag är det första advent. Har inte tänt något ljus, men ska väl göra det till middagen!  Har haft fullt upp, därför har jag inte bloggat. Men nu är jag här, skinande och ny! Har bakat lussekatter idag, musselkakor (?) också. Fast det var det mest mamma som bakade. 

Senare idag ska jag bada bastu.  Känner att jag behöver bli lite frääshigare.. Sålt ljus mesta delen av idag, fick sålt ungefär hälften, men det är alltid en bra början! 

Möblerade om i mitt rum igår. Är nöjd, faktiskt. Att jag inte tänkte på detta sett när jag inredde rummet från början... Jag har ju inte köpt några nya möbler, men flyttat på de gamla. Och städat har jag gjort också..  Så nu är båda jag och mitt rum skinande. Fast det stämmer inte riktigt, för jag ser förjävlig ut, med tanke på att jag har gått ute i snöstormen hela dagen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback