Pancakes for the win!

Ja! Nu kommer mamma hem, alldeles strax, och vi ska göra pannkakor. Vet inte varför, men jag har verklgien velat ha det i typ en månad. Känns som om det var år sen jag åt det! Gott! Idag har jag inte gjort någonting alls. Hemskt att vara sjuk nu. Vill tillbaka och träffa Siri som har varit borta, och massa andra! Har börjat gilla mitt liv nu, fast jag borde hata det. Hah, komiskt. Förut var jag ledsen för att jag inte var så lycklig som jag borde vara, och nu så är jag lycklig fast jag borde vara olycklig. Men jag har Andrea, min lifesaver. Och massa andra stöttande själar! Och så har jag kommit på en sak, som jag borde ha kommit på för år sen. Men det håller jag för min själv. Det är min tanke för att få livet att fungera, ni får komma på egna, mohaha!
Weird inlägg, men men. Jag är Lycklig!

Puss!

hahahhah, random fråga, är det bara jag som rullar mina pannkakor? hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback