Konserten.

Kom hem från en underbar kväll i betel-kyrkan nyss! Det var magiskt hur bra alla var, men det hela förstörde stämningen när jag klagade att jag inte fick vara med... Det kändes så tråkigt att bara sitta där och veta att om man inte var så förkyld skulle man också varit med. Typiskt... Men alla var så duktiga, så det gjorde kvällen bättre!

Varit med Andrea den sötisen hela dagen nu, och fixat så att hon är i min grupp i morgon. Vi ska nämligen ha någon teater dag. Har ingen aning om det egentligen, eftersom jag var borta från skolan i torsdags och fredags, men jag vet att vi ska vara halva dagen i skolan och andra halvan på en teater. Den heter någon med anfetamin kommer jag ihåg... 

Dricker te nu, för att lätta upp min hals. En riktig drog när man är sjuk. Annars också i för sig ;)
Jag för någon dag sendan!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback