Dan före doppardan, PANIK!

Hejsan allihopa!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, var en liten jobbig dag och så... Kollade i alla fall på derbyt mellan djurgårn-aik (på tv) igår. Höll nog på djurgårn, men sen blev det lite utspårning med hejarklackerna. Väldigt läskigt måste jag säga, även fast jag inte var där. Men jag var på en restaurang där de andra som kollade var lite halvt fulla och högljudda, så deet blev liten spänd stämning där också. Men men..

Idag ska jag in till skärholmen ensam och kolla på julklappar. Har inga till mamma, pappa eller mormor... Hur ska det här gå? Hoppas att jag hittar några inte alltför dyra presenter, för jag har inte så mycket cash kvar. Och jag måste ju hitta alla paket idag också, för jag kan inte skjuta på det längre som jag brukar göra. Det är en typisk carro-grej att bara skjuta upp saker. Men det går inte för sig idag, inte! Juste, kom på att jag kanske skulle vara med Jenny och Emma idag. Hoppas dom är lediga så slipper jag åka in till skärholmen ensam! 

Ojsan, det blev ett lite långt inlägg, men men. Och tyvärr ingen bild, för jag äter frukost... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback