Angående bilder.

Hej!

Jag vet att jag tyvärr inte har lagt in några bilder på sistone,. och jag är hemskt ledsen för det. Men nu är det så att min  bärbara dator bara vägrar att ladda upp dom. Det tar ungefär en timme för varenda bild och ibland går det inte alls. Det är väldigt frustrerande, och jag ska verkligen försöka göra någonting åt det snarast. Så, nu vet ni så att ni inte tror att jag aldrig mer kommer skämma ut er med bilder. För det ska jag, jag gillar lite bortskämda läsare! ;) Men nu är jag inne på datorn där nere. Jag vet att det är förvirrande så jag ska göra det klart för er. Jag har en bärbar dator som är min. Den  flyttar jag runt lite var som i huset. Och sen har hela familjen en fast dator på nedervåningen, som jag nu använder...  Och därför kan jag ladda upp bilder! Bra va?






Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback