klädpanik

Har suttit och letat inspiration till sommaroutfits nu och kommit fram till tre måsten utöver min redan skrivna inköpslista som är alldeles för lång. Saken är den att jag inte orkar gå och köpa allt. Innan var det mer så att jag ville ha det, men nu är det saker som verkligen måste inhandlas för att jag inte kan vara utan det. Som väska till exempel. Men orkar inte ta tag i det, så fort jag tänker på kläder börjar kaoset i huvudet. Ilandsproblem är vad det kallas. Hur som helst, det jag kom fram till att jag vill ha nu är ett par slitna svarta jeansshorts, en lite oversized kavaj (vet inte vilken färg, lutar åt svart men vore ju roligt med en lite mer utstickande färg också) och en enkel stor tunn tröja. Helt vanlig sådan som jag inte tror att jag har, haha. 
IMG_2431.jpg
Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback