pannkakor och kladdkaka

Hade otroliga sömnproblem inatt, så har bara sovit 3 timmar och när jag väl gick upp, klockan halv 9, så gjorde jag det jag legat och tänkt på hela natten. Lagade pannkakor och kladdkaka. Haha, fråga inte riktigt varför men jag vart liksom tvungen eftersom jag tänkt på det hela tiden. Men nu när jag väl gjort det så orkar jag inget av det och ska sätta in det i kylen, haha smart.. 

Okej, vad har hänt dom senaste dagarna när jag inte skrivit? Jo, jag har varit inne i stan varje dag och shoppat med Karolina. Köpt lite roliga saker men framför allt är jag nöjd med mina jeans från zara och jacka från topshop. Dom kommer användas flitigt, hihi. Idag ska jag in till Skärholmen för att Jenny ska köpa något där, vet inte riktigt vad, men det blir säkert mysigt!


Här har ni en bild på både Jeansen och jackan. Man ser inte så jätte mycket av något dera men kan i alla fall säga att jackan inte är lika plastig som den ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback