Statistjobb!

God morgon! Igår klockan 12 så bafann jag mig vid kajen i kungsträdgården. Jag skulle ju vara med på ett statistjobb för filmen prime time som är en av Liza Marklunds böcker som ska komma ut på film. Vi tog hur som helst båten till en udde vid waxholm och det var där vi skulle spela in. Jag skulle bara gå av en båt, mer ska jag väl inte avslöja... men kul var det i alla fall! Det var ett sånt otroligt fint väder, synd bara att vi skulle spela in en scen där det bara var 10 grader, så jag hade ett par långa mörka jeans och en vinterjacka. Svettades som jagvetintevad men det var det värt! Sedan efter inspelningen åkte vi tillbaka och jag och mamma satte oss på en uteservering och tog var sin cesarsalld, sen gick vi och köpte jumpsuiten jag har tjatat om, och mamma köpte ett par skor. Det var min gårdag det, hoppas ni hade det lika bra!

Måste göra mig i ordning iför skolan nu, men här är lite bilder från igår:

Statister på båten



Detta är då den omtalade jumpsuiten!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback