Stan.

Hello! 
Vet att jag inte har bloggat, men har ingen bra kamera och det är inte kul utan bilder, men jag får ta med webcam bilder så länge. Vet, hemskt, men aja.. Vi har precis haft idrott. Vi skulle egentligen vara i mälarhöjdsbadet och köra brännboll, men där var det cirkustält och grejer så vi stack till gropen istället. Gick  helt okej, tog det inte seriöst men ändå.. Nu är jag hemma och har duschat och allt. Ska dra tillbaka snart, till skolan alltså. Efter skolan ska jag dra till stan, helst själv, men om någon vill hänka är det väl lungt. Kommer få lite ångest för ska köpa lite kläder till imorgon, då jag ska på begravning av min farmor. Lite sorgligt sådär, men måste köpa svarta kläder. Haha, kom på att ajg inte hade några man kan ha på begravning.. Nu måste jag göra i ordning mig, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback