Sömnigt

Sitter hemma nu, ensam uppe. Hela huset är typ dött förutom katten som mår lite dåligt och typ hostar hela tiden här brevid mig. Lite läskigt sådär, och mamma har lovat att vi ska gå till vetrinären om det håller på längre. Hoppas för allt i världen att det inte är något farligt. Orkar liksom inte med så mycket mer tragiska saker just nu. Jag menar jag har aldrig varit med om att någon nära har dött tidigare i mitt liv, men nu 2011 har två nära gått bort. Känns lite konstigt, jag liksom reagerar inte som jag alltid har trott jag skulle göra. Aja, nog om det nu. Kollar på någon random film utan ljud, så jag kan inte påstå att jag kollar så mycket. Jag hade tänkt att fota min klänning nu, men ärligt talat så orkar jag inte det, så det får bli imorgon. Orkar inte heller göra mig i ordning, vilket vore bäst så att jag kan sova. Troligtvis kommer jag somna i soffan med kläder och smink på om jag inte fixar mig nu. Smart idé, vi hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback