Sista dagen i Sverige

Åh, är så glad. Idag ska bli grymt och sen imorgon den här tiden sitter jag på planet till Grekland! Det är helt sjukt ju! Bloggade ju sent igår, med ipoden, vet inte riktigt om ni förstod, men idag så är det schemabrytande dag och vi ska göra något som kallas mapping i gamla stan. Det är typ som orgentering fast man skickar sms. vet inte riktigt hur det går till, men jag lär ju få reda på det. Köpte ju som sagt sallad och dricka igår, som jag ska ha som matssäck, är inte ett dugg sugen på färdigköpt sallad, usch! Aja, när vi slutat så ska jag och brudarna, shoppa lite i stan. Awesome, sen när jag kommer hem från det ska jag packa, hann inte klart igår.. Puss så länge! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback