Nytt

Väl tillbaka från en mysig runda i skärholmen har jag med mig två tre nya saker. Dels två par skor. Ni vet, vanliga tygskor i både svart och vitt och sen ett klart blått nagellack. Älskar färgen, har gått och trånat efter ett nytt nagellack länge nu, men inte hittat rätt, men tror jag är på rätt spår nu. Om inte så får jag väl köpa ett till! Sen har jag även lagt undan en underbar klänning som ska bäras på skolavslutningen! Är helt kär, men däremot är jag lite rätt att hela Sverige kommer mingla runt i sådana. Det vill man ju inte, den är nämligen från H&M´s nya kollektion. Har inte sett/hört någon köpt eller använt den, så just nu är läget lungt. Har lagt undan den tills imorgonkväll, pappa kommer hem då så ska se om han kan köpa den (haha, pappabetalar!). Sen käkade även jag och mamma middag i mathörnan i skärholmen. Vi tog var sin sallad på Millas, i just love it! Hur som helst ska jag spela gitarr nu. Har övat in lite nya och frääscha låtar tidigare idag också, så ska träna lite på dom. Puss!





Nagellack- H&M/ 40:-
Skor- Dinsko/ 199:- st

Kommentarer
Postat av: lovisa

Vad ska du hitta på i helgen?:)



Vill bara tipsa dig om en sak! du kan vinna en VALFRI vara från brandsinfashion.com! du kan välja bland; badmode,väskor,jackor,skor,smycken,plånböcker och MYCKET MER! av märken som converse, dior, chanel, ed hardy mm.

vill du delta? klicka då här:http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-06 @ 09:42:18
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback