NÄR PLAN A MISSLYCKAS HAR VI ALLTID RESTEN AV ALFABETET

Nu har jag snackat lite om kvällens planer med Ebbsi.. Blir väl antagligen väldigt chill kväll, med typ film eller något. Eller så drar vi ut, mina föräldrar är nämligen out of toown, hiihi. Juste innan jag glömmer så vet jag inte riktigt hur matchen slutade.. 3-1 eller 4-1 till dom, tyvärr. Men inget att hänga läpp över (diggar mitt nya uttryck). I alla fall så har jag nu bestämt att jag och Ebba äta sushii! Längesen, så det blir nice! Aja, ska fixa mig lite nu, puss!





Lite udda bild på mig just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla snälla ta bort på allvar D: // emma

2011-05-21 @ 18:52:33
Postat av: lovisa

Kul att du är med och tävlar ome tt par slippies boots:)

2011-05-22 @ 10:03:49
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback