Love it!

Helo! Känner att jag inte är så bra på att hålla löften med tanke på att jag sa att jag skulle blogga när jag kom hem.. Men icke! Så gör det nu istället. Efter skolan drog jag och Ebba in till stan, och när vi kom ut på plattan sog det en publik runt någon, och vi bestämde oss för att kolla, och då visade det sig att där var peter08 och även Kissie, Rosanna, Amir och alla var där. Så vi stog och hänge där ett tag men sen insåg vi hur töntigt det var så vi stack. Första affären jag tittade in i köpte jag ett par vanliga blåa mjuiskbyxor, och i den andra affären köpte jag väärldens snyggaste shorts, Love it! Är helt såld! Sen i alla fall så köpte Ebba en sjukt snygg tröja och en suoersöt klänning, båda från Gina. Sen åkte vi in till stan och solade, och sen gick vi hem till Ebba och åt, och nu sitter jag hemma! Galeet nice dag alltså! Ska ta och ringa Lisa, ska nog gästblogga på hennes blogg medans hon är i Island, ända grejen är att jag åkte till Grekland om 4 dagar!!  Awesome. Men som sagt, måste ringa henne, puss!






inser nu hur fula shortsen ser ut och hur mobbade mjukisarna ser ut, men dom är så mycket snyggar i verkligheten. Ska försöka visa hur dom ser ut på också!

Shorts- Vero moda/ 299:-
Mjukisar- BikBok/ 199:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback