Gröna lund premiär!

Gokväll gott folk, sitter hemma nu i pyamas och osminkad och bara myser. Kollar på djävulen bär prada, eller det är mamma som gör det, jag lyssnar på musik! I alla fall, var ju på grönan och det var sjukt nice! Jag gick först hem till Ebba och fixade mig där, sen gick vi till mig, käkade middag, då kom Andrea hit också! Sen gick vi till Siri och äntligen så åkte vi till slussen! Jag fixade mitt guldkort med måste registera det nu och så, men det funkade utmäärkt! När vi kom dit så åkte vi de flesta sakerna man bör åka. Däremot åkte vi inte insane, katapulten och vi gick inte spökhuset för att det var stängt. Men vi testade på den nya attraktionen som heter Twister! Den var faktiskt sjukt roligt! Faktiskt värt att stå en halvtimme i kö för den. Siri vann även en supersöt hund som jag förälskade mig i.

Hur som helst ska jag sova snart, är supertrött. Höll på att somna på vägen hem, haha! 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du r med :D

2011-05-08 @ 08:02:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: lovisa

Kul att du är med i helgens blogg!:)

vinnaren utses ikväll :)

har du haft en bra helg annars?:)

2011-05-08 @ 08:18:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback