Grekland om nästan 2 veckor!

Åh, är skittaggad inför Grekland. Ska åka dit med mammas kompis och hennes barn som är jämngammal med mig. Det ska bli så roligt, är där en vecka innan skolavslutningen, så kommer antagligen bli brun och fin på benen till min vita klänning. Det kommer bli gryyyymt! Ska köpa en jumpsuit från H&M som blir perfekt att gå ner till standen i, en skitsnygg bikini från bikbok och sen ska jag köpa massa fina sommar saker i grekland såklart! Jag kan knappt väntaaaaaa! :) Bara 2 veckor kvar typ! 

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej har du en bra dag hittils?:)

Jag har nu publicerat vinnarna av 2 hårprodukter från schwarzkopf, kika och se om DU var en av dem !:)

2011-05-09 @ 15:12:46
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, det finns en till och ny tävling i min blogg, var med i den också!♥

Man kan vinna resa till London med sin familj eller vänner ( Max 4 st som får följa med dig )

det är 5 st med dig! Om du vinner så får du bestämma vilka som får följa med dig och vilket datum

du och din familj eller vänner vill åka dit! Var med du också! Den häftigaste tävlingen någonsin!

2011-05-09 @ 20:02:10
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback