zappaaaaaaaaaaa

Random rubrik, jag vet... Men i alla fall. Jag vet att det har varit sääämst uppdatering på sistone, och vill gottgöra det ltie grann nu. Är i skolan nu, ganska tråkigt som vaaanligt.. Åh, kollar ut genom fönstret och vill bara gå ut och snurra. Haha, kalla mig knäpp, but this is who I am! Nä, men det är ganska härligt, man känner sig fri på något sett. Jag vill i alla fall att det ska bli sommar nu. Vintern varar alldeles för länge, medans sommaren varar alldeles för kort. Men jag har börjat undra om jag inte gillar våren mer än sommaren. alltså itne sån vår som det är nu, utan  när all snö är borta och blommor börjar växa och när det är varmt! Det är fan nästan härligare, för då vet man att det börjar bli sommar och då blir man lycklig. Hihi, aja, måste sluta nu! Puss!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback