Tråkigt liv

Hej!

Känner att jag har ett relativt tråkigt liv just nu. Var hos Ida gumman idag, sen gick vi till typ nån konsert hon skulle spela på, ganska najs där. Även om jag var lite mobbad, haha! Men i alla fall, Ida var grym, och hennes söta vänner ocskå! Sen skulle jag skynde hem för att jogga med Lisa, men vi konstaterade att vädret var alldeles för dålig för det. Ragn, slask och snö. Perfekta kombon asså. Har käkat värsta feta fruktsalladen till middag med mango, apelsin och jordgubbar. Riktigt härligt! Men hörni, nu ska jag göra något kul. Som att plugga eller träna. Kul var det... haha, nej, men måste plugga lite. Puss!



Känner för att bara släppa taget för en minut, men så fungerar inte livet, tydligen. Håll huvudet kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback