Laddat inför kvällen!

Hej alla!

Nu har jag och pappa kommit hem från våran shoppingrunda! Köpte lite smått och gott. Kom på att jag har shoppat väldigt mycket nu under sportlovet. Inte bra, fast kul. Är nästan pank nu... Har också laddat inför ikväll när pappa ska bort. Tänkte att jag skulle ringa ida, men jag orkar inte just nu, så får vänta tills hon loggar in på facebook. I alla fall har jag köpt Ben&Jerrys och hyrt två filmer. Änglagård, som pappa tvingar mig att se och nowhere boy. Har försökt ladda ner den men det blev fel på programmet jag laddade ner det på så det gick inte att se. Men nu har jag hyrt den så då ska det bannemej gå! Haha.. I alla fall, detta är vad jag har köpt: 



3 par trosor- gina tricot
Hårborste- kicks
Bodybutter- typ ica, haha..
Hårspännen- kicks
Kajal- H&M
Mascara- H&M (rea)
Skor- H&M 
Tidning- gratis från H&M
Väska- Lindex
Träningsbyxor- Team sportia?
Jeans- H&M
Tights- H&M
Gymboll- kommer inte ihåg vart jag köpte den..

Är ganska säker på att det är något jag glömt, men aja.. Köpte förresten min efterlängtade väska idag. Närbild:


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback