Kryssning

Hej!

Nu har jag och pappa bokat en resa på birka paradise. Gissa om jag är glad? Så det blir inget rom eller något nu, kryssning istället. Känns ju smart att jag precis kollat på titanic nu. Det var precis som förra gången. jag hade precis kollat på titanic och sen skulle jag och mamma på kryssning. Jag var superrädd att något skulle hända och vi var tvugna att lyssna på intruktionerna hur man skulle göra om varningsalarmet gick flera gånger. Men mamma försäkrade mig om att inget skulle hända. Men så precis när vi skulle käka middag börjar varningslarmet gå, och jag blev helt hyper och typ darrar i hela kroppen. Så vi gick till samlingsplatsen som vi hört att vi skulle göra, och stod där och var rädda tills dom ropade upp att larmet hade gått igång felaktigt. Man ba trevligt! Men vi får hoppas att det inte händer igen bara! Aja, puss!

Förresten ska vi gå på spa också! Oh, I love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback