Jeans

Hej! 

Har precis kommit hem från skärholmen och ska snart hoppa in i duschen igen. Känner mig fett knäpp, men har någon fixidé att jag bara mååste duscha nu. Duschade ju efter vi kom hem från skidturen, men nu blir det alltså en till dusch. Haha, nog om det. Var som sagt i skärholmen och köpte ett par jeans. Eller det var jeansleggings, men det är ju nästan samma sak. På torsdag är det planerat så att om pappa hittar nån resa ska vi åka till första bästa varma land. Vi båda är lite trötta på vintern. Det var lite snack om rom, men det var typ bara tre platser kvar, så jag vet inte om det är fullt nu... Men jag hoppas i alla fall vi kommer iväg någonstans! Nu ska jag dra mig till duschen, puss!
Detta är då jeansen jag köpte, fast dom är snyggare på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback