Hemma och inget internet

Hej!

Kom hem igår men har inte kunnat blogga förrän nu, mitt internet har inte fungerat som i vanlig ordning! I alla fall, birka paradise var helt klart lovets höjdpunkt. Fick massage, köpte en foundationborste, ett läppstift och fick ett nagellack gratis. Och sen solade jag också, en fejksol dessvärre, men lika skönt som en vanlig! Det var verkligen super, och sen när jag kom hem träffade jag Andrea och åkte in till stan. Där köpte jag inget men Andrea köpte ett par jeans. Hon har inte haft jeans på ungefär 3 år kanske, så det var ju nice. Idag när jag vaknade så tränade jag badminton med familen och syrran, sen träffade jag Lisa! Det var super, och nyss så var jag hos mormor. Det var val det mesta av min helg, lite tråkigt att det är skola imorgon, men that's life.. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna <33

sjuukt fin :O <3

2011-03-07 @ 19:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback