hej och godnatt

Nu ska jag kolla klart på nån random film på 6an. Sen ska jag sova. Juste, Ebba har hittat bilder från festen vi var på, och jaa... Inte för att man ser så mycket, men ändå, dom bilderna vi syns på, eller jag syns på ser jag inte så chramande ut. Ni får se en väldigt morbjudande bild på mig, bara för att jag är stolt över mig själv! Haha, yeah right.. Men i alla fall, sovar i soffan för att jag hatar min säng. Vet inte varför but i´m over it. Så tills jag får mitt nya rum sover jag i soffan. Härligt värre. Hörs imorgon, och det blir tyvärr ingen bildbomd, eftersom ingen har kommenterat. Det kanske inte var ett sånt bra sätt att pressa er. Fan, vad ska jag hitta på nu? Får väl komma på något.. I alla fall, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie L. CARLSSON

Vinnaren av kvällens blogg är uppe! om du inte vann så kan du anmäla dig igen, kram:)

2011-03-30 @ 22:46:47
URL: http://princessemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback