!

Hej! 

Förlåt att jag inte bloggade igår, men hade fullt upp, och när jag väl tänkte blogga funkade inte internet. Men nu är det igång igen. Igår var jag i skärholmen, först med mamma och sen med Ebba. Köpte ett par fotbollsskor, ett puder, pads, kaffemugg, deo och en bikini. Bild kommer. Sen när jag kom hem städade jag rummet och sen pluggade jag. Som jag tidiagre sagt har vi ju ett no-arbete som bara skulle göras klart, men när jag i princin var färdig tröttnade jag på det och började om helt från början. Men jag hann bli klar med det faktiskt, nästan i alla fall. Ska fortsätta lite på det idag, eftersom det är till imorgon. Har jag sagt att jag inte är i skolan för att jag har vääärldens förkylning. Tror inte det, men det är i alla fall skitjobbigt. Har nån infektion i halsen också, trevligt värre. Bloggar senare under dagen, puss!







Fotbollsskor- Stadium
Bikini- New yorker
Deo- Åhlens
Kaffemugg- Åhlens
Puder-Åhlens
Och sen var det ju padsen som också kommer från åhlens. 



Tror aldrig jag har haft det såhär fint i mitt rum... ;)


Kommentarer
Postat av: anna :)

ha ofta, du köpte samma skor som mig :P

ville bara säga det...

krya hörrö :D <33

2011-03-29 @ 15:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback