Tidig morgon

Gick upp 7 idag, vilket känns lite jobbigt. Det är ju skola idag. Jag förstår verkligen inte varför man måste börja så tidigt som 8? Kan man inte lika gärna börja skolan 9? Men det är ju tyvärr inget jag kan göra åt, så jag får rätta mig efter som det är nu. Men det är inte bara negativt att skolan börjar, jag får ju träffa alla kompisar som jag inte har sett på hela jullovet. Galet nice, så jag är rätt så taggad, fast ändå inte. Efter skolan tror jag att jag ska till sångpedagogen, är alltid lite halvt osäker på om det börjar precis dagen efter lov, men efter höstlovet började den direkt och jag visste inte det, så jag vill inte göra misstaget igen. Nu måste jag verkligen göra mig i ordning, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback