misslyckat.

Gjorde en smoothie alldeles nyss, som blev helt failad. Har aldrig gjort en helt misslyckad smoothie förut, men jag antar att nån gång måste vara den första. Ska käka en liten portion ugnspannkaka med hallon, melon och glass. Antar att ni är rätt så avundsjuka... ;) Till det ska vi kolla på det sista inspelade avsnittet av svärdet och spiran. Hihi, vi har följt det, töntiga som vi är. Men det är faktiskt bra! Vet inte vad det är, men på något sett tycker jag att en av huvudpersonerna- som är väldigt ful, är gullig. Ingen aning varför men jag inbillar mig att han är snyggare än vad han är. För att vara ärlig så är han väldigt ful, men jag vet inte vad det är med mig?! Aja, nog om det, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback