Friluftsdag

Godmorgon allihopa! 

Idag är det som sagt något slag av friluftsdag, och jag ska därför åka pulka. Trevligt! Jag har lagat lite köttbullar och makaroner, fixat choklad, provat ut hela min garderob, sminkat mig och fixat håret. Det är min morgon det. Men nu är jag i alla fall klar. Eller nästan, kan inte bestämma mig om jag ska ha rött läppstift eller inte? Tror det, men är inte säker.. Jaja. Nu ska jag städa lite, det ser verkligen ut som ett bombnedslag i mitt rum, konstigt, för igår var det alldeles städat. Jag är otroligt stökig av mig märker jag nu, och inte nog med det så tar det ju också minst 2 timmar att städa upp det också. Perfekt! Puss!



Kommentarer
Postat av: Anna

snygg design :)

och fina bilder ;D <3

2011-01-25 @ 14:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback