uttråkad...

1. Vilken ögonfärg har du?: melerade, typ gula...
2. Hur lång är du?: 1.60
3.Vilken hårfärg har du?: blond
4. Långt eller kort hår?: Långt på mig
5. Piercingar?: öronen, 2 i vänster och 1 i höger.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Mörkbrun.
7. Hur lång skulle du vilja vara?: Som jag är typ...
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: Vet fan inte..
10. Skulle du vilja ha piercing?: Ville ha navelpiercing för ett tag sen, men jag vet inte riktigt längre...
11. Har du lätt för att bli brun?: Nja, tror det. Känns som det var evigheter sedan jag såg sol, jag kommer inte ihåg...


SENASTE DU
12. Åt : kycklingspett och jordnötsås, hihi!
13. Drack?: vitaminwater
14. Fick sms av?: Andrea, baby!
15. Sa?: Till mamma "aah, precis" .
16. Kramade?: Mamma
19. Du spydde?: Fan, det var länge sedan, skönt!
20. Du skrattade riktigt mycket?: igår kväll, till änglagård. 

KÄRLEK

24. Är du singel?: japp
25. När någon säger din första kärlek?: Börjar jag skratta...
26. Har du varit/är riktigt kär?: Inte på riktigt...
27. Gillar du någon just nu?: nää
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: -
29. Vill du vara singel?: just nu, ja.
30. Vill du gifta dig?: Klart jag vill, men inte just nu dock.
31. Vill du ha barn?: Guuuuud, ja!

KOMPISAR

2. Den som vet mest om dig?: Har ganska många jag berättar allt för :o
33. Den vän som du har känt längst?: Det är väl Emma eller Jenny, tror det i alla fall :)
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän?: Flera bästa kompisar
35. Någon du saknar att umgås med?: Oh, ja.
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: Ja, det har jag.
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: njaa, ganska långt ifrån, men har ingen kompis nere i skåne eller något sånt.
38. Den du har mest minnen med?: Skitfråga, ingen aaaning...
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: Man måste väl vara vän med den man tycker om?
ÖVRIGT

42. Sport?: Fotboll, vill börja på en annan sak, men orkar inte dra hela grejen här.
43. Galen eller lugn?: Galen brukar dom säga.
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: Ja, hihi :s
46. Har du hört att du borde bli modell?: ja! :D
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: Trosor och bh? haha
50. Vad tänker du på just nu?: att jag vill ha sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback