i ett land fyllt av hormoner

Orkar inte med alla humörsväningar just nu. Ena stunden känner jag mig jättesjälvständig och ska laga mat städa och allting själv. Andra stunden så vill jag beställa hem en pizza och inte röra mig ur fläcken, funderar till och med att fråga om dom kan köra hem pizzan?! Hur sjukt är inte det? Känner att jag kan kanditera världens mest lata person just nu. Sen också alla känslor som bara bubblar upp, ena stunden är man skitförbannad och andra stunden älskar man allt och alla. Ilandsproblem är väl vad det kallas? Haha, ska ta och sova lite nu, har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Kanske bara stanna hemma och mysa, har trots allt inte gort det på ett halvår!

Ibland blir man ju lite avundsjuk på dom som bara kan ligga och sova hela dagarna långa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback