gamla videoinlägg

HAHAHA, gud vad patetisk jag var! Har kollat på gamla videoinlägg på mig, och herregud vad hemskt! Jag ska aldrig göra det igen, lät som en fjortis och höll på med mitt hår hela tiden som en fjortis. Inte okej bara! Men nu är dom borta, tack och lov för det! :)

Kom hem från träningen för ett tag sedan, blev en halvtimme försenad eftersom vi skulle fotas. Kan bara säga att det var grymt roligt, är så glad att jag var med! Skrattade oavbrutet! I alla fall, var tvungen att skyda hem för att laga mat sen, men pappa har inte kommit ännu så det var inte så brottom ändå. Men nu sitter falukorven i ungen och mognar till sig, haha.. Mysigt värre. Väntar på att min nya design ska komma, vill bara ha bort min nu!! Oj, måste titta till körven, puss!

Lite lagom sliskigt sådär. Men den är god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback