Outfit

Tjenare, kom precis hem från mormor, och det var kul! Vi hade köpt en blus och ett halsband till henne och hon blev jätteglad. Tur det! Juste, ska berätta vad som fanns i goddiebagen också. Nyfiken som jag är så kunde jag inte hålla mig från att öppna den i farsta centrum. Blev lite besviken, men det är bara för att jag har så höga förväntningar på goodiebags bara för att den första jag fick var alldeles underbar. Men i alla fall så bestog goodiebagen av en necessär, örhängen och toffsar. Från Bikbok då, det var en såndär sak att om man handlar över 500 får man en goddiebag eller om man handlar över 300 får man. Ja, något, kommer inte riktigt ihåg.. Ni ska i alla fall få en outfit eftersom jag varit så dålig på att uppdatera idag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback