om igår

Morning! Vakande precis och nu sitter jag och käkar frulle. Förlåt att jag inte bloggade mer igår, men jag var ju som sagt på gården och innan det åkte jag, mamma och pappa till en grekisk restaurant och åt middag. Det var faktiskt supergott där, så dit ska vi igen! Sen åkte jag i alla fall till gården, men efter ett tag så var det inte så kul där så jag, Lisa, Siri, Lowe, Simon och Anton gick till tunnelbanan för att möta upp David och Vidar. Men det var bara David där, och alla andra åkte hem förutom jag, Lisa, Siri och David. Så då gick vi tillbaka till gården och satt och pratade. Det var min kväll det. Och då hann jag inte blogga när jag kom hem. Idag ska jag vara med Ebbis, men jag tror det blir lite senare på dagen. Vad ska ni göra idag? Puss!

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Jag hann tyvärr inte vara med i tävlingen, men säg gärna till om det kommer flera :)

2011-04-09 @ 11:37:02
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback