Obeslutsam

Hej!

Mamma är iväg och handlar. Ikväll kommer antagligen farfar och pappa hem hit. Och för er som inte vet så är inte mina föräldrar skilda, men pappa jobbar så mycket så han är inte hemma så ofta. Men båda kommer idag, men vet inte riktigt om dom ska käka här. Pappa ska iväg igen, haha, och farfar kommer antagligen efter middagen. Men han svarar inte i telefonen så vi vet inte riktigt när han kommer. Försöker lista ut vad jag vill ha till efterätt idag. Hmm, riktigt svååårt val. Vill inte ha något onyttigt, men samtidigt något gott. Aja, ska inte tråka ut er med mitt snack. Har förresten blivit medlem på lookbook.nu och jag älskar det. Bli medlemmar ni också om ni inte redan är det. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback