mögligt och gott.

Tjena mittbena! Förlåt att jag inte har skrivit förrens nu idag, men jag hann inte i morse och inte under skolan heller. Men nu är jag i alla fall när! Sitter och käkar en macka som har jag ägnat 10 minuter att inspektera om den var dålig eller inte. På förpackningen stod det nämligen 2 April. Men jag har nu konstaterat att den inte var möglig och den smakar gott, så hoppas inte att det är några problem. Måste bara fråga, vad kan hända om man äter en möglig macka? Haha, jag menar kan man bli allvarligt sjuk eller något? Tacksam för svar! Ska i alla fall på träning om en halvtimme, fotboll alltså. Ska inviga mina nya fotbollsdojor och det blir första uteträningen för mig. Awesome! Bloggar när jag kommer hem! Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

det stavas AWESOME!!!

2011-04-07 @ 18:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback