Ljusruset

Tjatja! 
Precis efter mitt sista inlägg så ringde Tina, mammas kompis, och undrade om jag och mamma ville vara med på ett lopp eller vad man ska kalla det. Och mamma sa ja, även om loppet började om 10 minuter. Så vi fick lite bråttom, och jag bara kastade på mig några andra kläder och så var vi redo att åka. När vi kom dit hann vi precis sätta på oss nummerlappar och spinga till starten innan skottet avfyrades. Men vi kom i sista gruppen så vi gick runt hela, hade ändå inte orkat springa eftersom jag precis hade tränat fotboll. Så vi gick drygt 3 kilometer, och är nu hemma och jag ska ta en dusch. Anledningen för att Tina ringde var för att tävlingen gick ut på att den orten (det stod mellan älvsjö, vårby och någon annan ort) som hade flest deltagare skulle få extra bra belysning på en gångväg i skogen. Och det var tydligen viktigt så vi skyndade oss dit, snälla som vi är. Det var väl det, och också anledningen till att jag inte bloggat under kvällen! Ska hoppa in i duschen nu, puss!

Kommentarer
Postat av: lindshe - svart bälte i shopping! -

Sötnos! :)<3

Jag undrar vad du har för frukostvanor :)?

Mackor, yoghurt, flingor?...

http://lindshe.blogg.se/2011/april/frukostvanor.html#comment

2011-04-15 @ 07:39:17
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback