hey dude

Hola!
Är på ganska bra humör, vilket jag definitivt inte varit tidigare av dagen. Eller jo, i morse var jag pigg och glad, men mot slutet blev jag trött, ledsen och väldigt irriterad. Inte på något speciellt, utan det bara blev så. Sen efter skolan så satt jag kvar i ungefär en timme (!?) efter skolan för att vi väntade på att dra till hägerstensåsen och spela fotboll. Men det slutade med att vi inte gick dit. Men ikväll ska vi i alla fall ses, på gården dårå. Så det blir nice. Har käkat lite gröt nu, gott faktiskt. Känner mig så barnslig, men aja, whatever? Juste hörni, glöm inte att ikväll så lottar jag ut vinnarna av läppceratet, om ni inte har anmält er, gör det nu! Och jag kommer lotta, så om ni inte vinner så är det inte mitt fel. Ville bara ha det sagt, för nu ska jag läsa tidning, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback