Godmorgon

Godmorgon allesammans!

Vaknade precis idag och kollade ut genom fönstret. Trevligt sett att vakna på då. Dimma regn och allt ser bara dött ut. Men jag måste sluta klaga på vintern, för det känns som att varenda gång jag klagar så blir det bara sämre väder. Vi får försöka på den taktiken i stället. Mamma kommer hem tidigt idag, tror jag i alla fall. Tycker lite synd om mammsen för jag har tyvärr smittat henne med min förkylning. Och vi som ska hem till mormor i helgen för att hon fyller år. Hoppas hon blir frisk tills det. Hörs senare! Puss!

Juste, idag ska bilderna upp också! Håll ut!

Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv eller hur :( samma här :D

2011-04-01 @ 12:11:51
URL: http://mmeeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback