FEKKE

Ohyeah! Har kommit hem från en skön kväll på gården nu. Relativt tidigt, men det var kul så länge det varade. Är dock alldeles slut i benen nu.. Det var hur som helst fest på gården och alla gårdenfester brukar vara sjukt lame. Och när vi kom dit så var det precis som vi trodde. Typ 1 eller 2 pers som dansade och all andra stog och tittade. Så vi gick in och satte oss i mitten på dansgolvet (fråga inte varför) och satt och gungade till musiken. Och då började alla gå därifrån, haha festförstrare? I alla fall så när alla hade gått var vi ungeför 6 kvar som dansade loss, och vi hade kul, även om vi var få. Sen gick vi hem när festen slutade ungefär. Och nu har jag duschat och ska kolla på en film i mjukiskläder. Första kvällen på påsklovet, underbart! Imorgon ska jag träffa Ida Sjöberg också, roligt värre! Aja, nu ska jag sätta på filmen (torr humor)..... I alla fall, hejdå. 



Fråga inte vad jag gör med handen, haha!

Kommentarer
Postat av: lindshe - svart bälte i shopping! -

Åhåå!

Tack så hemskt mycket för frukosttipset :)

Det är bra att få tips från alla olika synvinklar :)Jag ska nämligen gå ner i vikt...



ps. du är så söt på alla bilder ! :D



Ha en fortsatt trevlig helg stumpan!! <33

2011-04-16 @ 07:19:01
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: alice

söt blogg, hihi! ♥

2011-04-16 @ 09:20:19
URL: http://esteraliceviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback