Panik!

Okej, har lite smått panik just nu, jag och Andrea ska nämligen lämna in vårat danspass tills imorgon. Och jag är inget vidare på att dansa, och ändå har jag tagit på mig att hitta på sista danssteget, och sen skriva presentationen. Så det blir nog lite halvt amatörartat.. Och sen vet jag inte vilken låt vi ska ha heller. Så det är väl upp till mig att hitta en... Men som tur är ska vi ju inte genomföra det imorgon, då skulle det blivit katastrof, det kan jag lova!

Så nu står jag som en galning i mitt vardagsrum och försöker förtvivlat att komma på ett snyggt steg. Måste återgå nu, genast, annars kommer jag nog vara uppe hela natten. Och ja, jag är dålig på att dansa...
Puss!

Kommentarer
Postat av: Victor

din dans som du visa på musiken va ju fett bra ;)<3

2010-11-18 @ 16:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback