Hemma nu!

Nu är jag äntligen hemma efter att ha letat efter mina skor. Men inga lycka idag heller. Men däremot blev jag lovad att få kolla på övervakningskamerorna på måndag. Hoppas att det kommer fram något där!
Snart ska jag på fotbollsträning. Hoppas verkligen jag inte tappar skorna denna gång! Fast det tror jag nog inte... Sen efter ska jag hem och duscha sen ska jag på bio med min syster, och kanske pappa. Vet inte vad vi ska se, men vi kommer nog överens om något.. Fast det känns lite halvbra, kommer inte kunna konsentrera mig på filmen när jag vet att jag egentligen borde handla julklappar. Vet inte när jag ska hinna med det, men hoppas jag gör det innan tisdag, då dom ska delas ut! Skriver kanske innan bion, annars efter!
Puss!


Till Ebba, Andrea och Siri: 
Ni kan sova här på Tisdag, great huh? :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

Awesome!

2010-12-17 @ 16:12:39
URL: http://unbroken.blogg.se/
Postat av: Andrea <3

Jaa fan vad najs, vi kommer ha det skita kuul!

<33333 :D

2010-12-17 @ 17:32:23
URL: http://breakaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback